probably the vfhejkwn girlfriend in the world

alltså jag textmeddelar, ringer, tjatar, tjoffar, tjimmar och sånt till affe hela tiden. Känner ni det också? jag känner det, jag är en tjatig flickvän som har blivit galen i sin pojkvän och tycker det är skeetasegt utan honom. Shit såhär får det inte va. Stackars arma pojke, vad ska han göra liksom? MEN JULIA SLUTA SKRIV TILL MIG HELA TIDEN eller AMEN NEJ, JAG VILL KANSKE VA SJÄLV IKVÄLL!!!
jag vet ju inte alltså. När jag nu sitter och dricker min smultrondryck rakt ur så känner jag att där gick gränsen. Affe sitter ju vid sin dator och dricker precis som jag fast pärondryck. Hur tänkte jag där liksom? nee Julia, du måste nog se ett slut på detta någonstans, annars är jag rädd att du blir pojkvänslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0