glider fram på en reeekmacka


kul grej med bowling
HISS
när den som ska spela springer fram och slänger ifrån sig en sån där snygg sving med foten kors över det andra benet. Ett stort plus om det är Jocke som slår i foten i stolpen breve, kan bli lite extra kul

DISS
När man själv ska göra den där lilla svingen med foten. Vet inte ens om jag gör den iofs, men skulle tro det. IAF så är det ju inte kul när man vet att man har alla ögon på sig och man ska göra någon sån töntig rörelse. Sen när man ska vända sig om och gå tillbaka. Blir det dåligt (vilket det oftast blir) ska man göra någon larvig min som symboliserar "heheheh OOOOJ"
Ne nu jävlar ska jag hem till pappa och fixa min kavaj, hejDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0