älskade broccoli

jag gick in till köket för att se om det snart va mat, vad ser jag ? Jo broccoli som står och kokar. Kände att det va min plikt att kolla till den. Greppade närmsta gaffel och tog upp en bit för att smaka. Den va klar så jag hällde av vattnet och ställde kastrullen på köksbänken. Dagen goda gärning: räddade broccolin från att bli överkokt.
När jag stog där i köket och pillade med min  broccoli spelade dom Ke$ha - tik tok på radio. Jag kan inte annat än tycka att hon är så jävla cool. Fortfarande, efter flera månader, är den grym! det är nice. Anledningen till att hon är så jävla cool är för att man bara ser det HÄR liksom. fast det va ett skämt, men hon verkar fett kul iaf. Och snygg som snor är hon
yeeah, så jälla nice

Kommentarer
Postat av: andrea

vart tog uppdateringen vägen ? :(

2010-02-11 @ 17:25:08
URL: http://addenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0