ååååååh nej!

Gjorde en dum grej inatt...
Vaknade av att Affe hade satt sig upp. Det uppstod en kort konversation:
J: Affe vad gör du ??
A: Jag tänkte gå och lägga mig i soffan..
J: Men nej, varför då???
A: Jag kan inte sova.. för du snarkar..
resten kan ni räkna ut själva. Jag fick honom att sova kvar iaf men jag kände mig snuskig som snarkar.... Jag gör inte sånt, jag är en ganska pretty tjej. elleeeer har jag fattat fel...? I ALLA FALL, jag vart lite förkyld av min pojkvän inatt. Han var liiite sjuk - jag vart lite sjuk. Affe drog åt sig lite för mycket täcke - jag fick lite för lite och frös lite granna. EH är kallt - ni hajar. Aja snarkare eller inte, förlåt för den lilla sömnen inatt Alfred. Jag ska bättra mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0