killar jag gillar 9

kära vänner. idag har jag varit i ullis, även kallat ullared. det var mycket spännande och lärorikt. har inte haft någon kontakt med alls många som jag känner att jag kan gilla idag. men när jag kom hem fick jag ju umgås med broder tuck en timma eller två. Ja vene, men han är skojig. eller tror det är jag som är den roliga, så skrattar han åt mig och då skrattar jag åt honom. så brukar han bli lite tjurig på mig när jag gör störiga grejer. ikväll tex satt vi och åt lite te och knäcke vid matbordet. han pratade med andrea i telefon. jag viskade massor skoj till kooka på iphonen. typ som talking tom. skitkul vare iaf, men han dampa lite. sen fnissa han lite i smyg. det såg jag.
men japp, jag skulle ju kunna skriva hur mycket som helst om min bror. vi delar kläder, flickvän, kompisar, musik, hem, mamma och pappa. ja ganska mycket helt enkelt.
fin han är, jocke
den där jävla cykelsemestern till västervik alltså. den rockade ju fett!
har ju såklart massor bilder på grabben. men den sista rockar mest.
god jul
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0