killar jag gillar 8

idag gillar jag Oscar Blackstenius.
jahopp varför då undrar ni. jo för att alla andra har varit fett ogillade idag. nää inte på riktigt. men iaf, han var snäll och sa att jag hade en kropp som inte behövde ses som för stor av mig. ungefär så. jag vart iaf glad så jag åkte och gymmade lite till hehe. och så är han bara en social typ på facebook som brukar säga konstiga saker, det gillar jag. orka vara helseriös hela tiden liksom, det är ungefär lika kul som att klunsa med dig själv. det är ganska festligt annars.
spårar ur lite nu tror jag.
men oscar iaf. han är en spännande grabb med skön attityd. där fick jag till det.
godnatt då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0