killar jag gillar 21

alltså minns jag ens vad jag gjorde i tisdags? enligt bloggen kollade jag inception på morgonen. sen minns jag att jag gymmade och antar att jag hängde med lovisa sen? aa just ja, hon kom på besök på natten. Yes där har vi det. Lovisa är min grabb !
Lovisa är den mest maskulina tjejkompisen jag har så jag kan klassa henne som pojke. Hon är ju min bästis så jisses vad ska jag skriva. Hon kom till klassen i åttan, då var hon mörkhårig, hade en tofs på ena sidan av huvet och hängde med de pinsammaste i klassen, nämner inte ens vilka. Hon kom rätt snabbt på det iaf så det löste sig. Men då hängde vi inte mycket i högstadiet. Precis innan ettan började hade vi så jäkla kul på sofias fest när vi gjorde värsta cuppen. Sen blev det mer och mer och i våras blev vi tighta som som anus. Vi blev lite som en trio, lovisen jag och alfred. Hela sommaren rockade vi och jäklar så kul.
typiskt lovisa:
använda de konstigaste/vuxnaste orden som man inte ens hört innan
alltid titta vad man gör på mobilen
upprepa saker så det låter som hennes idé
bli tjurig om hon inte får som hon vill
but I lOVE YOU
god jul

Kommentarer
Postat av: Lovisa

wöööw jag platsa!!!!



I LOVE YOU TOO JULLISPULLIS!! <3



även om den sista är värd att hämnas för! :-)

2010-12-25 @ 01:49:50
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0