killar jag gillar 19

skicka ett julkort till dessa grabbar för det är dom värda. då talar(skriver) jag förståss om Emil Houvinen (jättefail där Huovinen) och Olle Andersson
Enligt rykten läser dessa grabbar min blogg, ihii! lyfter på hatten och bockar. Padde har berättat för mig minsann, så nu är det officiellt.
Jag kan ju tyvärr inte skriva så mycket om dom. Jag träffade dom för första gången, vad jag vet, på fest i katrinet för några veckor sen. Inget mer med det. Sen berättade paddepadde att emil skratta åt mitt inlägg om alex i skolan. Det va då jag kände, jag gillar den där Emil! Sen har det kommit fram att även Olle gör det, då vart det liksom haleluhja moment! 2 grabbar från katrineholm läser min blogg. Jag är nöjd iaf.
god jul

Kommentarer
Postat av: amanda jakobsson

alltså jag väntar och väntar. Men jag får visst aldrig vara med i killar du gillar. Ne jag ger upp. hej då

2010-12-20 @ 00:36:30
URL: http://raspberryriot.blogg.se/
Postat av: emil

Där ser man!haha, tjuvkika nästa gång btw ;) nu när man är lite av en kändis i åtvid kan man ju ställa lite krav på tillvaron ;)

2010-12-20 @ 17:07:18
Postat av: julia

okej, shit va pinsamt!! ber om ursäkt för mitt misstag.. Nu får du ställa hur många krav du vill Emil :)

2010-12-20 @ 20:34:29
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: 513912

i sinom tid ;)

2010-12-20 @ 22:58:49
Postat av: Olle

tack, nu kan man ha ett bra jullov!:)

2010-12-21 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0