killar jag gillar 13

idag måste jag göra en liten dubbel. skönt att det är min julkalender och mina julkalendersregler så jag får göra som jag vill.
Jo men iaf, bästa idag var när vi hade engelska och skulle dela in klassen i 3 grupper och göra varsin teater från oliver twist. Alla grabbar var i en grupp. Bl.a. Eric och Anton. Vad gör dom? Jo dom hittar på att det kommer en fågel inflygandes mitt i skiten, fågeln spelas av Anton. En annan spelar Oliver och en annan spelar en gammal jude. En annan är berättare. Eric och en till är ljudeffekter och rösterna till Oliver och juden. Alltså ni anar inte hur fult och helt underbart underhållande det var. När de pratade och "skådespelarna" skulle försöka få till munrörelserna så det såg verkligt ut. hahahah, bäst!
Sen var dom rätt underhållande på mattelektionen också. heja eric och anton!
såhär seriösa har jag aldrig sett dom
ps. 2 hockeyspelare här igen då ds.
ps2. sitter en hockeymålvakt 1,5 meter ifrån mig just nu hehehe. värst vad jag omringas av hockeykillar numera ds.
god jul

Kommentarer
Postat av: Maja Rustan

Hihihi, rätt kul faktiskt! Gillar de här inläggen :)

2010-12-13 @ 23:39:11
URL: http://majarustan.blogg.se/
Postat av: amanda jakobsssson

länka din blogg lite på facebook kanske... hhmmmm! :D

2010-12-14 @ 10:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0