Killar jag gillar 12

Idag är det såklart pappa eftersom det är hans födelsedag! Min pappa är bäst. Så himla genomsnäll. Jag tror inte att han någonsin har skrikit åt någon. Han var med på tv när han var liten, han satt på en staty med sin kompis och kollade in målet på vasaloppet. Japp pappa är från Mora. Så 43 mil måste jag åka för att hälsa på farmor och farfar som är om möjligt ännu snällare än pappa. Finns ju hur mycket som helst jag kan säga om min pappa så vad ska jag välja?
konversationsom jag och pappa hade när jag var liten - vad jag har hört!
Jag: är det inte jobbigt att ha en snopp som hänger och dinglar sådär?
Pappa: nae vadå, du kommer ju få bröst sen
Jag: Jo men vi har ju bröstkorg!
Ingen hade väl gått in för att berätta hur det egentligen fungerade för mig. Jag tycker det låter logiskt egentligen.
Finns ingen som är bättre än pappa på att klia på ryggen.
god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0