killar jag gillar 11

jag suger lite på det här nu men aldrig ska jag ge mig !
Igår gillade jag Goofy lite extra. Fick ett sms och plötsligt kom han hem till mig och töserna som jag hängde med. Serverade honom lite mat, chips, dipp, ostbågar och julmust. Schysst tjej.
Goofy är inte vilken kille som helst. Han är typ kalassnäll. Jättebra kompis. han är lång, mycket lång menar jag då. Lärde känna honom på det där rackarns elevhemmet som vi har. Vad skulle vi göra utan det? Han är förmodligen den första som gör iordning en musselrätt till sig själ på eh. När jag hälsade på förra veckan berättade han för mig att det var första gången han hade på sig mjukisbyxor. Han har en blå tekanna som han brukar servera te till mig i. Vem annan på eh har något sånt liksom? Affe hade lite te som han nog aldrig gjorde mer än när jag bad honom, eller möjligtvis att jag gjorde själv. och det vart nog aldrig ens gott.
Han är en sån som tycker att allt ska vara dyrt och onödigt, ändå tog han glatt emot en gratis bulle på 7eleven, helrätt! amen heja goofy helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0