killar jag gillar 10

calle_thox
eller Carl-Johan Thörnqvist som han heter.
hej calle! jag gillar dig :) även fast du inte vill va min kompis ibland.
Han är supersnäll skulle man kunna säga. och lång. han äger med sin bil. Det är typ det bästa paret jag känner. Jomen jag gillar calle för han är rolig också. skrattade en hel del åt honom här hemma i min ensamhet igår. Han är en av dom som har underhållit mig i motala en hel del, tack för det tack för det.
värt att tillägga är att han bor ute i dynudden. tur för honom att han har körtkort nu liksom. just ja, han är granne med petré som jag vet att många av er känner till.
ps. han spelar hockey! ds
skulle jag beskriva calle med en bild skulle jag välja den här kramisen.
kanske den här också
god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0