god jul(ia)

äntligen får man känna att det var värt att köpa till dom!
jocke har fått ösiga högtalare - KRIG. Jag har fasat för den här dagen eftersom jag kände till högtalarna.
Vad jag har fått i julklapp? eeeh jag säger såhär: 
Jag är nu redo för P&L och Håkan Hellström konsert !!!
jag är redo för sälen i morgon, jag är redo för att träna, äta choklad med budskap, duscha, äta  klä mig snyggt, känna smarrig doft i mitt rum och jag är redo för att visa mig i underkläder.
Just ja, redo att laga mat också.
julaftonsutfitten. julaftonshumöret. alltså jag var pepp jag lovar!

edit: jocke kom in nyss
jocke: vinner jag över dig eller?
jag: NAE!
han ska ju fan inte få tro nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0