för övrigt!

döda söndagar.
måste sova nu, tjuter om det inte har kommit ett nytt avsnitt gossip girl eller 90210 som jag kan kolla på. jag vet egentligen att det inte har kommit. men nytt modern family måste ha kommit!
imorgon får jag jullov. skulle kunna hälsa på någon som jag inte kan hälsa på så lätt annars. men vem då? ska tänka på saken. ska skaffa jobb också. har inte ens råd med julklapparna har jag kommit på. jockes klapp får vänta. jag har ju ändå inte fått födelsedagspresent av honom än. 25 augusti för er som är handicapt
en fråga bara. titta på bilden.
visst har jag mindre tuttar nu?
men hur?
lugnt

Kommentarer
Postat av: ludde

jo asså, de syns knappt nu...

2010-12-22 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0