STJÄRTAR!!!

jag sitter i min stol på mitt rum. bryr er.
väntar iaf på hanna JACOBSSON som jag inte har umgåtts med på en olagligt lång tid. hon är på väg till ica och ska handla benjy glass sen kommer hon hit. senare kommer jeppe med. det blir fint, behöver lite jacobssonare, dom är för fina alltså. nu ska jag städa lite och kissa och borsta tänderna. ja gud klockan är 19.20 och jag har inte gjort morgonborstet än. HAHA, det är okej.
nu: bilder
observera att bilderna inte har något med jacobsnissarna att göra.
skjut inte en raket rakt över rumpan hörrni
tänk så många olika stjärtar det finns va
det här är min favoritsjärtbild. det är karl grannen gustavsson som visar upp sig i vattnet
städa vare
tjabba

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där sista stjärten va då ingen dålig stjärt! bland dom stjärtigaste stjärtarna ja sätt!!!!

2010-08-02 @ 22:26:56
Postat av: KARU

sexigt

2010-12-25 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0