polarn !!!

lovisa är här och vi ska hämta in min tv som the rest of the family har tatt ut till tvrummet för att de inte har en lika stekig. sen ska vi se på hachiko som handlar om en hund och tydligen är jättesorglig. tror att jag kommer gråta, brukar göra det av sorgliga hundfilmer. endast hundfilmer, inte titanic och sånt.
det jag skulle komma till var att det står 3 glas här nere (mitt lovisas och evelinas (hon var här förut)). det är ett som det alltid är lite lättdryck i, det är mitt. för lovisa orkar inte fylla på sitt och evelinas är slut. spelar absolut ingen roll vart mitt glas står för lovisa tar alltid det glas som hon ser att det finns lite dricka i, alltså mitt. och n'är mitt var tomt gav hon sig på kannan. aldrig får man ha något ifred. och förresten så sitter hon och skär skivor av en jävla salamikorv som hon handlade medans jag siktade in mig på en chokladkaka.
pussjävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0