hörrni, ni har väl inte missat ?

jag fyller snart 17 år. STOR!
om ett år räknas jag liksom som vuxen. hallå vuxen är jag verkligen inte? kanske barnsligast i släkten tillome.
aja
jag önskar mig det jag blir glad av mest. och nu liksom förväntar ju jag mig MINST 1 som skriver ett sms eller liknande grattis strax efter 12. för så många gånger som jag har gjort det till folk. det har hänt att jag har satt alarm bara för det. så säg grattis så blir jag glad och skänker en tanka åt den vänliga själen som tänker på mig.
pusshej
hahahahahah
HAHAHAH
varför visar jag den på bloggen ??? ae men jag bjuder lite på mig själv ju. fyllde 15. redo för sex och moppe. tandställningen satt stadigt som en smäck där på tänderna.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahhaha jag gissa på att du var typ 10!!!!!

2010-08-25 @ 14:28:34
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0