hey arnold !

hej vänner.
mådde inte asfint i torsdags efter en riktigt rolig kväll hos emelie. åkte till alfred i torsdags kväll och har bott där några nätter. nu är jag hemma igen, men inte ensam. har med mig robert flycht. idag fick han lämna sina brorsor och mamsen och resa häääla vägen till åtvid. han är skraj överallt förutom i mitt rum. yeah.
nu ligger han och sover breve mig.
just ja, förut när han precis kommit hit va han skitskraj för hunden och sånt. så jag tog ner honom och visade var hans bajslåda var och sånt. sen satte jag mig själv på toa för att bajsa medans han går runt och kollar lite här nere. sen kommer han tillbaka och ska bestämt upp i mitt knä. klättrar sig upp på mitt ben och sen in i min tröja. tur att jag hann rädda honom innan han ramla ner i toan.
fiiint

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

i torsdags åkte du till affe knäppis ! ;)

2010-08-03 @ 09:22:12
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: julia

haha oj. det ändrar vi på ! :)

2010-08-03 @ 09:44:20
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0