gaaaaaaaaaaaaah

cpjobbigaste vädret. liksom väldigt irriterande.
alltså min dag har varit ganska spännande ändå.
när jag gick in på face nyss hade jag 69 händelser. hihihihihiihihi (jaaaaaaaja, du hade säkert 200 när du fyllde år, fuck you) iaf har jag svarat på allihop för det är liksom så man ska. hatar folk som ba "eeeh mitt liv är så himla upptaget så jag skriver tack till alla i en statusuppdatering ist för jag är sååååååå poppis.
snacka om inga känslor. jag försöker skriva tack på olika sätt till alla liksom. det kan se ut ungefär såhär
taaaack ! :)
tacksåmycket! :D
TACK DU SÖTA :D
tacktack tack så mycket ! :)
thank you !!!
TAAAAAAAAAAAAAACK polarn!
osv osv.
lovisa tyckte jag såg ut som 10 på min 15årsbild :(
fan
lovisa för ett år sen, BÄÄÄÄBIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0