sometimes I eat my dessert before my dinner

asså JAG HATAR det här.
jag ligger hemma och hostar sönder. Hängde över toan när jag hostade inatt, för jag trodde seriöst att jag skulle hosta upp en flodhäst vilken sekund som helst. Lyckades klara mig från att spy så det är jag glad för. Men det tog ju ett tag innan jag kunde ta en paus i hostandet och somna.
Det värsta är att det är så fint väder idag och idag var typ den enda dagen jag kunde va med affe en liten stund. han åker hem i morgon så jag kommer inte få träffa honom på hela helgen heller. Ska iaf till läkaren sen så får jag väl se om han/hon har ngt vettigt att säga eller någon fräck medicin att ge mig kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0