om ni bara visste

Ida kunde inte springa pga hennes skoskav som aldrig kommer läka... Jag fick med henne ut och gå iaf. 1 pch en halv timma. helt okej. Vi gick bort till spåret så tvingade jag henne att vänta på mig när jag sprang ett varv runt lilla. Min kondition behöver förbättras mina vänner, det är en sak som är jävligt säker. Det är nog lite kul att denna otränade människa får vara tillsammans med en fett rippad pojke som lever på sina muskler. ungefär. inte riktigt så. men typ.
IAF nu har jag dushat, det är fina grejer. Försöker föna håret. ger upp. Nu ska jag hämta massor morötter för jag är hungrig och för att man ska bli lättare brun om man äter det.
jag skulle väl kunna få bli sådär brun iaf. det är ungefär så brun som jag kan bli. då var jag ändå i grekland. Hoppas det är okej för er att jag äter min glass som en apa. Men fattarni att det var cone magnum glassen som är helt borta i Sverige sedan några år tillbaka. Det är världens godaste glass om ni inte minns.
ae morötter var det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0