okej okej okej ???

fick en liten kommentar om inlägget under av någon okänd människa.
Vad hon egentligen menar med det här förstår jag inte riktigt? Ska jag se ett samband mellan visa tuttar och stor blogg? Vill hon att jag ska visa mer tuttar eller ? Kanske att hon är lite lesbisk ? hehe nee förlåt lilla flicka om du läser detta nu. men jag känner ju inte dig så hur ska jag kunna veta.
När jag gick in på hennes blogg såg jag även att hon hade skrivit om adde. och nu har adde har lagt ner sin blogg. Är den den dära räktjejens fel så ska jag slå henne !!
(jag är inte arg på räktjejen, hon var kul som ens kommentera för det är fan ingen annan som gör)

Kommentarer
Postat av: andrea

loveu

2010-04-18 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0