lite från min resa dååå

massor bilder har försvunnit.. skittrist och jag fattar inte varför, men här ni lite att smaska på
auschwitz och auschwitz birkenau
Assisi
en sådär 23 grader tror ja det va
st franciskus kyrka eller nått
det fanns två rum med balkong. Sofia och jag fick ett. här är våran nattliga utsikt.
och såhär vare på morgonen. inte lika fint.. men men
Rom
det är i den här fontänen som han håller på att drunkna i slutet på änglar och demoner för er som bryr er
vatikanstaten: st peters kyrkan
och påvens lilla lya
påvens balkong (ser bara eurotrip framför mig)
också med i änglar och demoner
från änglar och demoner tror jag.
da vinci koden eller änglar och demoner
det vart mycket glass. testade dock inte denna. favorit blev nocciola. yää
tibern
ur mina glasses, coolt huh
roma vann över atalanta - glad romagubbe med sin vovve
frukost
hahaha, hur äcklig och kul är den inte !?
ledare
på väg hem
stannade lite i münchen
"alla barnen sov i bussen förutom ludde för han fick va linas kudde"
söt
och resans snygging blir Malin

Kommentarer
Postat av: maggis

Fy vad coolt! :D

2010-04-15 @ 20:55:55
URL: http://maggissen.blogg.se/
Postat av: ews

HAHAHAHHAH omg.. malin. vilken pungkula! :D

2010-04-20 @ 22:55:15
URL: http://ewsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0