jag gillart

äntligen hemma från skolan alltså. har precis slängt i mig en macka. Ligger smulor på sängen nu.. Snart ska jag troligtvis ut och gå med Ida. Tanken var att vi skulle springa. Yeah coolt. Men det var inte Ida med på och jag känner att det inte är min grej att bara kuta iväg sådär ensam.
Idag var det så mysigt ute ska ni veta! Först å främst gick jag från stan till skolan i morse. Upptäckte att det var cykeltävling på stan. Alla var galna. När jag skulle hem från skolan svettades jag lite av värmen och jag såg några ha picknick, några killar som satt på stan med gitarr och fina röster. jättegulligt. och sist men inte minst dansade och sjöng korvgubben till indianerna som spelade och sjöng på stan. Köpte ett par skor och åkte hem sen iaf.
Nu: en till macka, sen promenad.
fuck jag skriver för mycket... ni orkar inte läsa
här har ni mig på balkongen i Italien.
Nydushad och i bh!
ju mindre kläder desto fler läsare right?

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

Hot! Snart vill jag åka till dej!!

2010-04-26 @ 19:21:38
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

kåt man blir nu :O forsätt så här

2010-04-26 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0