höll på att glömma !

jag drömmer så mycket konstigt numera. Så nu ska ni få höra vad jag drömde inatt. Jag var utanför ica med några kompisar. det kom en gubbe med en liten 7 åring typ. lilltjejen slår ner en av mina vänner och vi hoppar på henne. Gubben vart arg och det vart värsta fajten.

sen skulle jag till rom med konfan då. Då fick man ta med sig ngn, men affe kunde inte så någon annan kille hänge med mig. Vi var inne på erotic musum som var en stor häftig gammal byggnad som vi skulle besöka. Vi snodde några kakor därifrån och tog några cider så jag vart packad och livrädd att ngn skulle komma på mig. Killen jag tog med mig skulle göra en volt på en trappa sen. han misslyckades lite. jag skrattade åt honom. han vart arg och ba "BARA FÖR AFFE KAN GÖRA DET !!!!!"
nu ska jag upp och äte frukot. heiido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0