HEMMMMMMAAA

har ni saknat mig ?
klart ni har :)
jag har nog saknat er ännu mer, det är skapligt gött å va hemma vill jag säga er. Jag har haft det bra, men jag har varit sjuk hela resan.. satans hosta alltså! har haft träningsverk både i magen och ryggen av min hosta. kanske säger mer om min hur tränad jag är än om hur mycket jag har hostat. men tro mig, det har varit stört mycket.
Bilder orkar jag inte lägga in nu. Och filmer ska ni få gott folk. det har jag gått om. Men i morgon ska jag vara hemma från skolan pga min äckliga förkylning så då KANSKE det kommer upp.
här är jag just nu. försöker få in snusdosan i munnen. började snusa under resan. i bakgrunden ser ni min packning också. nice lixxxx.
nu ska jag pyssla med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0