hej hallå, jag då ?

Efter förra inlägget somnade jag och sov i lite mer än 6 timmar. skönt.
men ingen vill ens prata med mig ikväll förutom min minsta lillebror som kommer in med saker som han visar upp eller sjunger lite för mig. Han har även sagt till mig att jag är bäst och att jag är fin. tack kim.
jag har inte ens hört ngt av någon vän idag förutom andrea som kom och hoppade på mig när jag sov. men när jag sa att jag inte orkade hänga med till pappa sa hon bara jävla bög och stack. jag är så omtyckt idag. Nu har jag iaf fått kontakt med simone på msn och det visade sig att hon också är sjuk. Hon har feber och grejer stackarn.
älskvärd bild från 2008 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0