happiness damn near destroys you

Jag trodde det här skulle bli en bra dag. Det vart det inte.
Mitt huvud dödar mig. Min äckelhosta håller i sig. Det är äckelväder ute. Mamma är arg.
Kom hem från mina kusiner halv ett inatt. Jag åkte till affe och sov och han gav mig frukost på sängen i morse. jo han är snäll♥ han skulle dock plugga idag så det var bara för mig att ta mig hemåt. Jag följde med honom och hämta saker i skolan och handla, på vägen började det snöa. Sen gick jag till pappas jobb. Pappa var väldigt söt som vanligt. När jag skulle hem därifrån kom världens hagel nerfallandes på mig, skit också!
Nu ligger jag i sängen med the fray och lifehouse. Dom sviker aldrig. Det känns bra.
Jag vill att allt ska funka fint och vädret ska va bra. Allt ska va bra. jag vill inget hellre.
Happiness feels a lot like sorrow
vill gosa mig in i simones armhåla och skratta åt lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0