stygg tös!

amen jag är superdålig på att uppdatera nu, men heelt galet hur mycket det är i skolan nu! Skolan före bloggen liksom, haha fan va divigt det lät, som om jag har världens superblogg. Haha absolut inte så, jag har typ runt 30 läsare tror jag.
J o idag var det ju skolfoto då, fan asså jag blev hemsk som vanligt... SÅÅÅÅ ledsen blev jag då!! Hur kan ja veta att jag blev dålig då? JOPP för jag kollade faktiskt en liten snabbis på bilden. Sen tog vi porträttbilder också så jag passade på att ta kort på, nästan hela klassen iaf, medans som stog så fint. Just ja!! Jag fick stå upp med, jag vill ju sitta för bövulen, ae jag känner att det inte kommer bli ett bra skolfoto i år.
nästan hela
ni är det snyggaste jag sett!
där ni!
snygghuvve då!
Jo vi gick till gula måsen och käkade lite idag. Sen fick jag panik och ville inte ha på mig det jag hade på skolfotot så jag sprang in på h&m och köpte första bästa typ. Det blev ett alldeles för stort (a jag hann inte testa det) basketlinne. Asså det var rätt onödigt av mig. Ska se om jag kan få byta det till en mindre storlek.
såhär typ.. (kjell hahaha)
Jo men visst är det snyggt men nu vart det väl iaf liiite väl stort va !
ae nu blir det nog film eller nått
tjosan i trosan

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag blev nog bästa på alla kort, även dina asså :P noot! :)

2009-09-14 @ 23:16:47
URL: http://mlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0