plastpåsar på fötterna !?

Jag hanna och emilie gick till ett eget omklädningsrum och bytte om. När jag skulle ta på mig skorna upptäckte jag att dom inte var där! Vi började leta efter dojjorna och jag gick och fråga typ en städerska och vi letade runt i förröd men inga skor minsann.
Då fick städerskan(eller va hon nu va) för sig att jag kunde låna ett par skor som fanns där, men jag vägrade. Då gick hon och skulle hämta plastpåsar som jag skulle ha på fötterna (!?) haha
"du blir ju så smutsig om sockarna"
Men jag tackade nej till påsarna också så gick vi till andra omklädningsrummet där någon rar tös från klassen hade ställt mina skor.
Där låg mina skor i vårt flashiga omklädningsrum
/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahahaha, hon är ingen städerska, hon är idrottslärare:P

2009-09-03 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0