min sofia!

Hon är verkligen inte som alla andra! Har galet roligt med dig när vi får till det som bara vi kan. Så sjuka minnen så det är inte sant! det här borde nog inte vara tillåtet att skriva i min blogg men mitt liv min blogg det hör liksom ihop..
Om någon i min släkt möjligtvis skulle läsa läsa detta så vill jag att ni hoppar ner några rader!


julia      min<3 säger (00:56):
fick fläskfilé 2 ggr hos martin
Sofiafahlstedt, säger (00:57):
men va gott
eller jaha du menar så
julia      min<3 säger (00:57):
ahhaha hahaha
en gågn mena jag så
sen fick jag det av hans mamma också
Sofiafahlstedt, säger (00:58):
hahahahahahahha
julia      min<3 säger (00:58):
hahahahah det där kan misstolkas
julia      min<3 säger (00:56):
fick fläskfilé 2 ggr hos martin
Sofiafahlstedt, säger (00:57):
men va gott
eller jaha du menar så
julia      min<3 säger (00:57):
ahhaha hahaha
en gågn mena jag så
sen fick jag det av hans mamma också
Sofiafahlstedt, säger (00:58):
hahahahahahahha
julia      min<3 säger (00:58):
hahahahah det där kan misstolkas

OBSERVERA att jag var tillsammans med martin då !
bara en av många många knäppa konversationer- flera borde jag verkligen inte lägga upp!

den här filmen borde egentligen ingen mer än jag och sofia få se men men
vi gick i fyran tror jag och vi var i lindvallen samtidigt. Det var första gången på skidor för båda två tänk på det!
Världens jävla brutta är hon!


sofia har en jäkligt tuff piercing !!

älskar dig !

/ j


Kommentarer
Postat av: EMelie

nu fick vi se den ;)

2009-09-09 @ 18:47:26
URL: http://mlig.blogg.se/
Postat av: julia

japp, det var för er skull jag la ut bilden :D hihi

2009-09-09 @ 18:49:37
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0