maraton några gånger om dan

eftersom jag har bytt klass från samhäll till media innebär det att jag har mitt skåp så långt bort som det går ifrån media. Så idag gick jag ner till vaktmästaren och frågade om jag kunde få byta skåp eftersom det är skitlångt ifrån.
Neppnepp, så går det inte till. Vissa har inte ens fått deras skåp än så dom kan inte ge ut nya skåp hur som helst. AMEN GE SKÅP TILL STACKARNA DÅ! För jag får ju istället gå runt med en väska med alla böcker eller gå genom hela skolan om jag ska ha några böcker... Lacka på det asså!
hihi fixade flygfoto på skolan så ni kan se.
Röda pricken är alltså där jag har mitt skåp
Gula saken är där jag har mina flesta lektioner.
Det är liksom inte ens i samma bygnader !!! nee nu ska jag kanske gråta lite över det här eller nått

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0