Lauantai

spännande ord, det vet ni minsann inte vad det betyder, HA!
vaknade absolut för tidigt av alla småungar hemma så jag fixade till mig lite snabbt och promenerade till sofia. Myste med henne och gick sen till golfbanan för att hälsa på ida i kiosken. golfare = stockholmsbrat, majoriteten iaf, tänk att dom åker till mysåtvid för att lira golf. Det säger ju faktiskt rätt mycket om åtvid !
jo men det va lite skoj. Sen vart det bara att åka hem och fetta sig med sofia och kalle blomkvist.
(så kan man se ut i en otroligt tuff hjälm)
resten såg typ ut såhär:
ida och sofia kom hem till mig
vi körde lite ölspel
tvingade med mamma (vet att hon tyckte det va kul)
drog till elevhemmet
ida och sofia va så lata och skulle åka min cykel
dom satte sig bak
hela hjulet vek sig (hahahah)
ida fick ta hojen
jag och sofia sprang
träffade rätt oväntat simme älsklingen på EH
affe och jag knäckte ida sofia och jossan på biljard
lördag blev söndag
klockan vart mycket
jag drog till linköping och tåget
såhär kan man se ut om man skriver sms, har en keps och någon tar smygfoto

on kasvatetuista
päivällinen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0