lär av den bästa! - mig

Min datorsladd är paj! :( Hittade ner till pappas dator iaf. Här finns det mycket gamla bilder kan jag lova !!
Tänkte bjussa på några bilder


jocke och jag lekte lite hos farmor och farfar hmm det var i vintras


liten brud där, japp det är jag. 7 år kanske


i vintras - lek i snön för fullt


i vintras - vill åka skidor nu direkt !! det är nog det ända bra med vintern, och jul då


IDOL i vintras!! fasen vad jag älskade idol 2008! Mina närmsta vänner vet vad jag snackar om:)


han jag lever för! slutar aldrig hoppas att han en dag ska lägga märke till mig
haha okej riktigt så allvarligt är det inte, men kan man vara kär i en "kändis" så är det det jag är
MEN tro inte att jag är som ett galet johan palm fan!


vet inte hur gammal jag var där asså.. inget dubbelsiffrigt iaf

nej nu får det räcka, sparar några godingar till nästa gång !
ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0