coolt ballt tufft fränt

pizza i skolan idag, smakade precis som billys jävla pan pizza!!(alltså inge vidare) Vi skulle iaf leta plats men det var ju omöjligt för varenda liten stol var ju upptagen så vi gick runt som små fån med våra pizzabitar PLÖTSLIGT (försöker skriva detta med lite känsla okej?) börjar "beat it" med michael jackson spela skithögt i högtalarna. Ni vet ju hur det går typ dunnn dunnn dunnn dunnn dunnn dunnn tchitchitchi aa  ni fattar, inte så lätt att skriva ljudet. PLötsligt reser sig folk upp från borden så vi tar snabbt platser eftersom vi står mitt i gången där folk plötsligt kommer upp och dansar. Så satte dom igång att dansa, ni vet alla vad jag pratar om för dans hoppas jag?
Det var för jävla tufft asså så jag fick gåshud. Var självklart tvungen att filma också, fick dock inte med början eftersom jag var i chocktillstånd och tvungen att hitta en plats.
dansare från estet dans skulle jag gissa på, checka kläderna!! wohoo
rätt skoj iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0