TRÖTT

jag har en bra anledning till att jag inte har bloggat.
Lördagsnatten spenderades på eh med trevligt folk. Större delen av natten var det spöken det handlade om. Sjukt mörkrädda grabbar lovar jag att ni hittar på eh. Jo grejen var att vi skulle dygna så jag vart kvar riktigt länge och nu  är jag sjukt trött. Ska upp 5.30 i morron för att hinna med bussen. Jag ska nämligen till jönköping i morron bitti så jag måste åka tidigt så att jag hinner till skolan. Kyligt av mig ju!
Har även hunnit med åff matchen, där välkände EHgrabben Anton var med. 3-0 så det var ju rätt bra. Senare bakade ida och jag en kladdkaka och ännuuuu senare kom sebastian och hämtade mig för en tur i hans bil. så skoj så, nu är jag halft död  nu ska jag sova
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Ida din idol

4-1 du lilla damen!

2009-10-12 @ 12:42:51
URL: http://idarvidssons.blogg.se/
Postat av: lilla damen julia

neheej!! försök inte lura mig!

2009-10-12 @ 12:46:45
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Julia, du åkte hem 30 min innan matchen slutade ju, du har ju ingen koll på slutresultatet. Det blev faktiskt 4-1.

2009-10-12 @ 18:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0