ta bort snön!! GENAST!

för er som inte tycker att vinter/snön är dåligt tänker jag skriva en liten lista så kanske ni ångrar er:
1. vinter betyder kallt
2. det betyder blask
3. det blir svinigt kallt om fötterna
4. man kan inte ha sandaler
5. har man uggs blir dom blöta
6. håret blir aldrig som man vill
7. även smink kan förstöras
8. huden blir mer torr, speciellt händer
9. läpparna blir känsliga
10. man kan inte bada i sjöar/hav (i sverige)
11. man måste köpa en jacka, och det är omöjligt
12. är man reumatiker blir allt så jävla mycket värre
listan kan göras längre men jag tänker inte lägga ner mer tid på den
första snön i morse när jag satt på bussen, man ser ju hur äckligt kallt det är !!
Måste ju bara säga grattis till affe som idag blev 18! pompa och ståt för honom, hur kul liksom!! :D
dessutom råkar jag veta att han önskade sig snö på sin födelsedag, grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0