sofisen gör det igen

japp vi kan ju börja med det hon precis skrev till mig på msn:
julia säger (15:38):
jag skulle säga att vi inte kunde va hos mor för mina kusiner och sånt grejs kommer
men jag kirrar biffen såklart
Sofia Fahlstedt, säger (15:39):
va?
julia säger (15:39):
vad gullet ?
Sofia Fahlstedt, säger (15:40):
vilken jävla biff?

Igår
sofia: Heter Hitler Gustav?
juliajuliaemelie: hahahah, adolf!!
sofia: hehe jaha, trodde han hette gustav eller albin..


På elevhemmet för ungefär en vecka sen.
Antons matchtröja ligger på hans soffa, fast han har klippt sönder den.
Jag: Oj, den har han klippt sönder
Sofia: nee han har sytt in den

hahaha, det är tur att jag har sofia. Allt blir så himla mycket roligare då :)

Kommentarer
Postat av: emelie

du glömde " titta nu ä det tänt ;P"

2009-10-30 @ 20:00:19
URL: http://mlig.blogg.se/
Postat av: sofiaf

albin, inte anton! även om det vore möjligt..

2009-10-31 @ 14:21:57
URL: http://fahlstedtsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0