I´m on fire Robert !!

back to bloggen!
okej, jag ska lägga av med engelskan direkt! funkar inte asså..
Jooooooo hmm vart ska jag börja. Jag kan ju börja från min hemska morgon som såg ut ungefär såhär
vakna med megaont i armen från vaccinationen, amen jag känner direkt att det är saker jag måste berätta först! Eller har jag sagt att jag har vaccinerat mig ? Oj vart ska det här inlägget sluta bli rörigt, jo NU! vi börjar såhär:
Efter skolan igår åkte jag med Sebastian till Linköping, till screenteknik för att hämta papper, till sjukhuset för att ta svinvaccinet och till åtvid(jaaa, han fick va min taxi. osnällt av mig? japp men jättesnällt av honom). Sen kom sofia till mig och käka lite mat innan vi drog till konfan, som det inte heter nej men hmm mötet om rom då.
sen imorse iaf fick jag gå upp mycket tidigt (halv 6, blev det till slut efter ganska mycket snoozande) åkte in till lkpg och tog bussen till jönnet. Var framme här 8.45 och min lektion började 10.45. hmm 2 timmar ska jag underhålla mig själv. Jag gjorde det rätt bra, gjorde lite vettiga saker kan man säga, sen mötte jag upp mina vänner i cafét innan idrotten. I maten segrade jag över Emelie i mattävling (äta kan jag minsann) med potatisbullar. emelie: "jag har ätit 12 en gång"  Oj det här kan bli tufft tänkte jag, men kvinnan är ju chicken!! hon åt 4 asså 4, hallå det var mesigt på riktigt.
Efter skolan drog vi hem till Hanna och spelade in sista scenerna till filmen. Den blir klar på fredag om allt går som det ska. woooho. Nu har jag kameran hemma hos mig, känns inte kanonbra med det feta ansvaret.
Amen shit ni kommer aldrig mer vilja läsa min blogg nu :( typ tråkigaste inlägget
jag skyddar iaf den här kameran (eller väskan och hela kittet) med mitt liv

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

hahah söööt !

2009-10-21 @ 23:20:49
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0