pardyy

lördagen blev lång och lyckad. Kom rätt sent till EH men stannade även rätt länge så det jämnar ju ut sig. Somnade där som numera börjar bli en vana..

(måste tillägga att när jag skriver ett inlägg tar det ca en halvtimma för att jag gör massor annat samtidigt, för att ni ska på ett hum om hur lång tid det tar så lägger jag in varje ny låt som jag lyssnar på, capish?)
Nu ska ni få lite bilder från min lördag kväll vettja
som ni vet så kom mina vänninor och bastade med mig
ida ville va tuff
jag ville bara va som ida

sen kom jocke hem med grabbar, då blev det lite kort och sånt ni vet

dessa två sötnosar ville stanna kvar men sofia och jag hade taggat klart så vi kilade iväg till EH. Klockan hade redan hunnit bli halv 12 tror ja.
Sådär, hann lyssna på rätt mycket musik som ni ser, och för er som har orkar lyssna på alla så kanske ni märker att jag har rätt blandad musiksmak :) Grym musik måste ni hålla med om!
CHA CHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0