ÅFF (L)

alltid i mitt hjärta ju! Ingen har ju missat att dom gick upp i allsvenskan. Det är faktiskt flera stycken här i jönnet som har sagt grattis till mig, hehe tack tack. Jo men måste ju visa, för er som inte var nere på gamla torget, vilket brak kalas det var. Lite sent och så men är man bloggare som jag har man rätt stressigt liv.
haha inte jag som är galen och skriker " HARRRIIIIISSS"
det skulle ju lika gärna kunna va jag, men maaae inte denna gång
haha vem är östgöten? "GU SÅ VACKERT"
aja det var det, nu drar jag igång färjan 3 och somnar in ljuvligt
låter som en bra idé. Redo att stiga upp halv 7 i morron då ? NEJ, men snart är det lov knapra på bara (det var jag nära att skriva barre, jag har det i mig)

Kommentarer
Postat av: Idadinidol

det är väl granström lr ? ;)

2009-10-25 @ 14:23:18
URL: http://idarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0