tjaaaaaaaaaaaaa

jag vet inte vad jag ska blogga om...







JA HAR DET! jag bloggar om mig vettja :) låter väl rätt passande ? fast jag har inget att skriva ju.. ae får se om jag kan hitta gamla bilder på mig att lägga in
haha, i bilen hem från ett av alla läkarbesök som jag hade ett tag.
skulle tro att det är runt 1,5 år sen
ett år sen när jag nästan va brunett. Dagen efter idolfinalen blev det mörka slingor. Såklart idoltröjan på mig hehe
jo den tröjan var länge en favorit
haha, jaaaaadu.. dom här måste vara från 6an eller iaf 7an
VIS festivalen 08 med simone och nathalie
måste varit i 7an, men vad i hela världen har jag gjort med mitt hår !?!?!? :(
skolavslutningen i 8an med häggbert ! haha han fick dock inte va med :D
avslutar med den här gullbilden med mina gulltjejer - vilket gäng asså (+ronja såklart)
det var avslutningen i 7an
NU SKA DET BAKAS !
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0