paranormal activity

OKEJ, klockan är 05.53.. Nu ska jag gå upp, äckligt va ? Jag har matteprov idag, inte fan hann jag plugga klart eftersom jag slutade så sent och inte kom hem förren halv 6. Livet som student är hårt!
Idag åker jag hem weey, fast kom på att jag inte kan ta med datorn........................... Jag ska nämligen på bio med sebastian och hinner inte åka hem innan. Jag kan ju inte ha med datorn på bion så den får stanna i banken denna gång. Nu ska jag hoppa ur min varma säng och det kommer bli vidrigt!!! på riktigt asså, för det är svinkallt!!! på riktigt.. mmmmm.
Jag satte förresten 4 alarm imorse, så hade jag försovit mig idag hade det varit riktigt illa, men det gjorde jag inte så jag är glad :)
hööörs i åtvid vettja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0