karl gustavsson

Jo kalle tycker det är på tiden att jag skriver ett inlägg om honom. Så here we go!
Sen i somras är han ju min trevliga granne. Han är en trogen läsare till min blogg, det uppskattas. Sitter och funderar på hur länge jag känt grabben, men jag vet fan inte. Borde vara i minst 3 år iaf. Och jag vet inte ens hur jag lärde känna honom.. Det var ju rätt illa. Grabben är iaf helt galen och rätt störd, fast kul. Och så är han väldigt lång och ja tror han är lite hemligt kär i mig haha.
han kan ha benet bakom huvet, inte alla som kan :)
kungen inne på sex shopen i berlin
Alla flickor kan adda hans msn, det skulle göra honom mycket glad :)
[email protected]
han har även bilddagbok
barakalle

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gillar kalle!

2009-11-04 @ 21:44:47
Postat av: Anonym

Kommer ihåg när han satt med rosa morgonrock och åt trådar på den, samtidigt som han poserade med sin fina medalj!! Kalle du har roat oss många gånger.

2009-11-05 @ 02:01:36
Postat av: julia

hahahhahahahah

2009-11-05 @ 19:01:58
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0