jag.gör.det.igen

fan
Jag klagar ju inte på sovmorgon, men jag började klockan 8 och vaknar såklart av Helts sms 07.48 (som vanligt då) "möts vid skåpen??:)" Attans liksom, det var den bildlektionen.. Bild är ju rätt skoj om man jämför, men det är nog den lektionen som jag har missat mest pga mina sovtimmar på morgonen. Såå blir jag sur för jag lika gärna hade kunnat sova hemma i åtvid om jag ändå skulle missa första lektionen. Nästa börjar ju iaf inte förens 11.45. Aja, jag åker hem i morgon också. Hehe, åtvid slipper mig inte bara för jag flyttar. NEJNEJ :)
Jahapp, kul inlägg? daaaaah.
Nu vill jag iaf ha sommar och åka lite fyrhjuling! wohooooo
dom här sötbollarna är förmodligen någons käk nu... :(

nu ska la jag fixa mig lite, sen sticka iväg till plugget. Kan ju slänga ett hej till bloggen när jag har datakunskap sen vettja hehe bra idé där :)
tjooooobre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0