i make them good boys go bad

kanske inte..
men nu hänger jag i skolan med simon och emelie. Emelie är arg. Mycket arg. Varför då? Jag vet inte, för vi inte hade lust att hänga med henne ut i den vidriga kylan när hon skulle röka 30 minuter efter att hon redan rökt. Ne julia säger STOPP :)
Simon skulle ju fotat mig för en vecka sen men de bästa bilderna blev när jag fotate honom helt enkelt. Jag är ingen poosare ju,  men uppenbarligen han. Så här har ni bilden jag tog på Simon

Hanna och Julia är inte här så jag får klara mig utan dom på expon idag, så jävla bittert!
Heejdå!


Kommentarer
Postat av: JJ

Sorrrrrry dude. men aa :) hahaha, fotografen huuhu .D

2009-11-30 @ 14:14:22
Postat av: Emelie

det var mer än 30 min :(

2009-11-30 @ 21:03:01
URL: http://mlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0