i banken

Tänk va 2 snälla "extraföräldrar" (vad ska jag kalla dom? - moster och mosters man), gott te, knäckemackor och paradise hotel kan lugna ner allt lite för en stund. Mitt liv är bara stressigt och rörigt och oroande. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Måste tagga ner lite och göra lite saker som jag verkligen måste istället. Vet dock inte hur det ska gå, haha det kommer inte gå. fan.. Behöver en assistent som kan fixa schema för mitt liv. Någon frivillig för 20 kr i veckan? ekonomin ni vet hehe
Iaf sen kommer man upp till datorn och så känns allt som vanligt igen.. Hela mitt liv är som ett jävla hamsterhjul. Nu vill jag ha all tid i världen för sånt jag tycker är kul. Framför allt så vill jag umgås med dessa, dom betyder så sjukt mycket för mig. Ingen kan förstå det, så är det bara
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

men sööötunge ! <3

jag saknar dig :(

2009-12-03 @ 23:38:42
Postat av: julia

jättemys med er nästa vecka som tur är :)

<3<3

2009-12-04 @ 17:18:39
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0