höööö!

ont i halsen och huvet. Diagnosen för att åka hem från skolan. Jag jobbade iaf på bra på matten. Lektionen slutade vid 09.50 så jag tänkte att då tar väl jag 10.22 bussen. Jag hade ju gott om tid så jag började gå hemåt och tänkte att jag skulle stanna vid den hållplats som passade bra med bussen. Jag stannade efter en promenad, men ingen buss kom så efter 10 minuter började jag gå igen. Efter kanske 10 minuter till kommer den!! Men inte är jag vid någon hållplats då.. Det blev att traska vidare tills nästa buss kom. Så efter en timmas väldigt lång promenad med en hemsk hals fick jag åka hem till banken. Nu ska jag plugga till omprovet på dagstidningar.
jag ser sådär lagom sjuk ut
skönt att jag skippade sminket idag med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0