hejbajs

okej tja idag gick provet helt pissdåligt! Jag tror nog inte att jag har varit så dålig på ett prov någonsin. Men helééééluhja så skoltrött jag är från 9an fortfarande. Funderar på att pausa lite ett år, men nehepp det får man inte asså.. I morgon har jag iaf bara 2 tidiga lektioner så jag slutar 10.55, låter helt okej va :) ? Ikväll njuter jag av NOLL läxor. Okej egentligen har jag en sååååååååååååååååååååå tjock bok som snart ska vara utläst, men den biffen kirrar jag någon annan dag :)

Igår bestämde jag möte med Björne också, på måndag blir det, ska bli mycket trevligt att träffa honom och skolan igen. Tro det eller ej men han försökte få mig att skolka för att han hade en mycket längre rast på tisdag, torsdag och fredag som han tyckte jag skulle komma på istället! mmm och han ska va lärare va... Så ni som har björn nu kan ju tänka på det, haha HUR troligt är det att en av hans elever läser min blogg då. Fånigt :)
I'm blue dadididadidaaa! typ
herrå ♥
(cooolt, jag har upptäckt hur man gör finfina symboler som hjältan! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0