grattis far

eller man säger väl så? aja alla hajar va jag menar :)
rätt kul igår, spårade dock ur och blev inte lika kul men sånt som händer. Tur att Anton har mig som är bussig och dammsuger lite iaf. Och tur att Emmi har Sebastian som hittade hennes, eller nej, hennes mammas kamerafodral. Har inte ens kollat i min mobil om jag har några roliga bilder från igår, men det är mycket möjligt och isf kommer dom upp ikväll.

Sitter hemma hos pappa, som jag har saknat, nu. Träffar ju tyvärr inte honom så ofta längre.. Nu ska jag utmana dom i tv spel tror ja. Kankse NHL eller möjligtvis wii, det är upp till motståndarna. Jag tar dom i allt så det spelar ju inte så stor roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0